Första tramptaget mot Paris…

…är taget. I spinningssalen på Aktiverum. Och i ärlighetens namn skall det erkännas att Paris kändes väldigt avlägset. Att samma kropp trampade backe upp och backe ner mellan Lund och Paris för bara 3 månader sen känns ofattbart. Kondition är verkligen en färskvara.

Vilken tur att vi har Paul och Jan och alla instruktörer i teamet som hjälper oss att komma i form till den 12 juli när vi cyklar mot Paris.

Jag kikade mig omkring i salen idag. Vi är så många. Vi kommer alla med olika erfarenheter, kunskap och styrkor. Och jag tänkte för mig själv: Tänk att jag får vara en del av detta; tänk att jag fick en plats i laget.

Vid tangentbordet,
Helena Björk

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

