Laget förstärkt

Team Rynkeby Helsingborg ber att få hälsa två nya lagmedlemmar varmt välkomna! Serviceteamet har förstärkts med de efterlängtade mekanikerna Jonas och Per.

TR mekaniker (1)

Hej! Jag heter Jonas Hemberg och är 46 år, jag är bosatt i Ödåkra och bor där med min sambo, dottern är stor och utflugen.
I vardagslivet jobbar jag som bagare / konditor i Helsingborg.
På fritiden är det cykling och träna på gymmet som gäller. Började cykla 2006 efter lagt motorsporten på hyllan, började köra MTB och det ena gav det andra så det blir en del LVG också, har tävlat en del MTB ett par år på en nivån bara för att det är riktigt kul! Tyvärr så satte en vurpa stopp för allt cyklande i stort sett hela 2012. Men nu har jag börjat kunna träna hyfsat igen så nu är det bara att komma igen o blicka framåt.
Så det ska bli riktigt kul att få deltaga i ett fantastiskt projekt som Team Rynkeby är!

Mitt namn är Per Ödahl och är snart 47 år ung.
Jag bor i Hyllinge med min fru Stina och våra två tjejer ,Caroline 17 och Tova 14.
Mina vardagar tillbringar jag på Skanska där jag jobbar som murare och kakelsättare.
Gillar att motionera och gör gärna detta bakom styret på en cykel och när plånboken tillåter så kan det mycket väl bli en utlandsresa med familjen.

Det här inlägget postades i Deltagare 2013. Bokmärk permalänken.

Kommentera

