Barnfotografering på Väla med Fotograf Jenny Sandberg

Hej! Jag är jätteglad att få vara med här på ett litet hörn och kunna bidra till insamlingen till det mest värdefulla vi har, barnen. Vem är jag då? Jag heter Jenny och bor i Bjärred tillsammans med det bästa jag har, min familj. Jag är en lyckligt lottad trebarnsmamma och mina barn är min inspiration i livet.

Jag har under många år arbetat som systemutvecklare innan jag tog steget fullt ut för att satsa på min dröm. Aldrig trodde jag väl att det var möjligt. Men jag vågade och tänkte att det är nu eller aldrig. Nu lever jag min dröm och jag ångrar mig inte en sekund.

Mötet med barn och familjer är underbart tycker jag, att få busa, leka och ta del av kärleken och fånga detta som ett minne för livet.  Varje dag är unik och rolig när man som jag arbetar som barnfotograf. Man vet aldrig vad som kommer hända utan det är bara att följa med på resan. Barn är barn. Blyga, spontana, mysiga, glada, ledsna – livet är så enkelt men ändå inte. Jag vill fånga just detta i mina bilder, alla små ögonblick som fyller våra dagar. Mina bilder är personliga och själva fotograferingen ska vara en upplevelse att minnas för alltid!

När jag fick möjlighet att tillsammans med TeamRynkeby hjälpa till att samla in pengar till Barncancerfonden blev jag ärad och glad. Att kunna hjälpa till genom mitt jobb som fotograf är något som är både självklart och viktigt för mig.

Kom och bli fotograferad av mig och gör samtidigt något bra för barnen som kämpar för livet.

Hoppas nu att många barn kommer till min lilla studio på Väla på skärtorsdagen 28 mars

barncancerfonden_jennysandberg

Varma kramar
Jenny

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

